Paikallisuutiset

Nuorille aikuisille suunnattu sisäministeriön viestintäkampanja alkaa tällä viikolla. Teemoina ovat 72 tunnin varautumissuositus, kotivaran sisältö sekä kodin turvallisuus.

Sisäministeriö: Kampanja tulossa kaupunkilaisnuorille 72 tunnin varautumissuosituksesta

Aluksi kampanja on suunnattu erityisesti 18–25-vuotiaille kaupungeissa asuville nuorille. He korostuvat monissa kyselyissä kohderyhmänä, joka on vähiten varautunut häiriö- ja kriisitilanteisiin arjessaan. Vuoden 2024 loppupuolelle suunniteltavissa viestintäkampanjoissa kohderyhmää laajennetaan.

Nuorille aikuisille suunnattu sisäministeriön viestintäkampanja alkaa tällä viikolla. Se jatkuu aina helmikuun loppuun asti. Teemoina ovat 72 tunnin varautumissuositus, kotivaran sisältö sekä kodin turvallisuus. Väestön omatoimisen varautumisen viestintä sai rahoitusta alkuvuoden lisätalousarviosta.

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä